אני בוחרת תכשיט ממעצבת ישראלית! אמנות ויצירה אישית בעבודת יד ליאת גלעד LIAT GILAD JEWELLERY 

ההמלצה שלי תכשיטים בעיצוב מקורי ממעצבים ישראלים -ליאת גלעד צילום: רות ברונשטיין


ליאת גלעד, אמנית ישראלית מוכשרת בוגרת שנקר BA בעיצוב תכשיטים
בעלת סטודיו לעיצוב. בראשית דרכה עסקה בעיקר בתכשיטי אופנה משלל חומרי גלם, תוך קבלת הזמנות אישיות, לעיצוב תכשיט אישי מקורי מזהב ויהלומים משובצים. 

 ההחלטה להתקדם ולעסוק בחומר גלם על זמני, שאינו מתכלה,חלחלו בה במשך השנים. 

השאיפה להגשים את עצמה כמעצבת מזכרות בעלות משמעות ורגש סנטימנטלי לתכשיט. עיצוביי תכשיטים שניתן להעביר כירושה, מדור לדור כעת הפך למציאות!

ליאת גלעד מעצבת תכשיטים המבטאים את ההשפעות והשורשיות מהם שאבה את ההשראה. כור ההיתוך והישראליות המתהווה, משלל התרבויות בישראל בולטת בתכשיטיה.


ייצור קולקציות בעלי נגיעות מהתרבות האתנית השראה מבית סבתא מציינת ליאת גלעד: 
:כמו זיכרון צרוב, בחריטה ידנית, ובעיצוב נקי ופשוט, קולקציה פרחונית ומלבלבת, אך יחד עם זאת אלגנטית וקלסית, המזכירה לה מאוד תכשיטים אותנטיים מסבתא".
   מלימודי הבודהיזם צמחה השראה לעיצוב ויצור קולקציית
Healing Bling -  ניצוץ מרפא: השראה מכל אותם סגולות ריפוי המייחסים לאבנים מוצגת קולקציה מדהימה שייצרה ליאת גלעד.

ההמלצה שלי תכשיטיי מעצבים ישראלים -ליאת גלעד צילום: רות ברונשטיין 

כל הקולקציות הן פרי עבודה ויצירה בהשראת הסביבה החברתית והטבעית של האמנית. מילדות פסטורלית במושב, מהתרבות האתנית, ממקורות היהדות, מאירועים מעצימים ובלתי נשכחים לתכשיט, כמו הולדת בן.
  
ליאת גלעד מציינת: "ההשראה שלי היא יומיומית. אני אוהבת לבקר בגלריות ומוזיאונים אבל מקפידה לשמור על קו אמנותי על זמני, שלא מושפע מטרנדים אני מעצבת תכשיטים שיכלו להתאים לנשים לפני ארבעים שנה, בדיוק כפי שמתאימים היום ובעוד ארבעים שנה"...

  
Classic Forever - קולקציה המשדרת קלסיקה בעיצוב עם פנינים ויהלומים, תוך עכשוויות המבטא את האמנות הצעירה..

Crazy Diamond - קולקציה בעלת אלמנטים שמימיים,
צילום יח"צ
 אושית האופנה והחברה
Karin Dunsky
 בתוך צורות של ירח כוכבים בשיבוץ יהלומים.

קולקצית Together Forever- עוצבה מתוך צורך
 אישי להנציח ולשבץ שמות, החרוטים על התכשיט באופן מיוחד.  

כול התכשיטים שייצרה ליאת גלעד מזהב צהוב 18 קראט, ומיהלומים ואבני חן טבעיים ולא מטופלים, ברמה מעולה.
  
 קולקצית LIAT GILAD jewelry מהווה צוהר לאישיות, ללוק האופייני של כל אחת מאיתנו הנשים.
אני בוחרת תכשיט ממעצבת ישראלית, אמנות ויצירה אישית בעבודת יד ליאת גלעד

רוצות להתרשם מהקולקציות החדשות? להזמין כמוני תכשיט?
בקרו בתערוכה Memory Mark בגלריה פריסקופ פתיחה מ  13.7.17 (20:00), ועד 5.8.17. אתר ליאת גלעד: 


יח"צ: לוטן תדמיות. מאת: רות ברונשטיין ההמלצה שלי.